پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181908
کاهش 100 توماني بهاي CNG
تاریخ انتشار : 1394/04/01 13:08:04
نمایش : 1353
با تصويب هيئت دولت بهاي فروش هر کيلوگرم گاز طبيعي فشرده (تحويلي به مصرف) از تاريخ ابلاغ تا پايان تابستان ۱۳۹۴، از شش هزار ريال به پنج هزار ريال کاهش يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت،‌ هيات وزيران روز يکشنبه در نشستي به رياست حسن روحاني رئيس جمهور تصويب کرد که بهاي فروش هر کيلوگرم گاز طبيعي فشرده (تحويلي به مصرف) از تاريخ ابلاغ تا پايان تابستان 1394، از 6000 ريال به 5000 ريال کاهش يابد.

همچنين هيات دولت با تصويب يکي از آيين نامه هاي قانون رفع موانع توليد و ارتقاي نظام مالي کشور، به دستگاه‌هاي اجرايي اجازه داد تا کالاهاي مورد نياز طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي خود را تا سقف 30 درصد اعتبار مصوب

سالانه به صورت غيرنقدي و يا اقساطي خريداري کرده و به پيمانکاران طرح‌هاي مذکور تحويل دهند.

آيين نامه موضوع انتشار اوراق بهادار مبتني بر دارايي، از ديگر آيين نامه‌هاي قانون رفع موانع توليد و ارتقاي نظام مالي کشور بود که به تصويب هيات وزيران رسيد.

ارکان انتشار اوراق مبتني بر دارايي، شرايط مطالبات و تسهيلات، شرايط اوراق مبتني بر دارايي و شرايط صدور مجوز از مفاد آيين نامه ياد شده است.

همچنين براساس آيين نامه ديگري از قانون ياد شده، نحوه حمايت از متقاضيان و بهره برداران بخش هاي خصوصي و تعاوني در زمينه ايجاد و توسعه کشت‌هاي متراکم گلخانه‌اي با اولويت مصرف کنندگان بهينه آب و انرژي تعيين شده است.

همچنين حمايت‌ها و مشوق ها شامل اعطاي يارانه سود و کارمزد تسهيلات بانکي (اعم از وجوه اداره شده و يا تسهيلات ناشي از تلفيق با منابع داخلي بانک) است و سهم آورده متقاضيان و بهره برداران با توجه به نوع طرح و توان مجري بين (10) تا (30) درصد مجموع سرمايه ثابت و در گردش تعيين مي گردد.

در ادامه، تعدادي از پيشنهادهاي دستگاه هاي اجرايي پس از بررسي، به تصويب هيات وزيران رسيد.

دولت توليد، واردات، خريد و بکارگيري دستگاه هاي يونيزاسيون براي باران زايي به جز در امور تحقيقاتي را بدون مجوز کميسيون علمي، تحقيقاتي و فناوري هيات دولت، ممنوع اعلام کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html